مرکز فروش شیلنگ هیدرولیک صنعتی در ایران

شیلنگ هیدرولیک صنعتی در حقیقت نمونه ای از شیلنگ های صنعتی تولیدی کارخانجات می باشد که از تفلون یا پلاستیک فشرده و ترکیبی تحت فشار بالا ساخته شده است و با توجه به حالت ارتجاعی که دارد وظیفه انتقال سیالات را به ماشین های هیدرولیکی برای تامین نیرو مورد نیاز آنها برعهده دارد. مرکز فروش شیلنگ هیدرولیک صنعتی در سراسر ایران به ارائه نمونه های مختلفی از این محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب می پردازد.

مرکز فروش شیلنگ هیدرولیک صنعتی در ایران

شیلنگ هیدرولیک چیست ؟

شیلنگ هیدرولیک چیست ؟شیلنگ هیدرولیک و شیلنگ آتش نشانی اتریشی چیست؟

همه ما می دانیم که شیلنگ لوله توخالی و منعطفی می باشد که از آن جهت انتقال و جابه جایی مایعات استفاده می شود، با توجه به مایع انتقالی توسط شیلنگ معمولا جنس و وزن شیلنگ ها نیز تغییر می کند.
مثلا در کارخانجات صنعتی، در موتور ماشین های هیدرولیک و .. از شیلنگ های هیدرولیکی استفاده می شود.

به طور کلی می توان گفت شیلنگ های هیدرولیکی نوعی شیلنگ می باشد که با انتقال سیالات به انتقال نیرو به ماشین های هیدرولیک کمک می کند و از پلاستیک فشرده و تقویت شده ای ساخته می شود که مقاومت بالایی در برابر حرارت و فشارهای بالا دارد.

می توان گفت شیلنگ های هیدرولیک دارای سه قسمت اصلی هستند که این سه قسمت به صورت زیر می باشد:

  1. لوله داخلی: این لوله وظیفه دارد در برابر سیالی که از آن عبور می کند مقاومت شیمیایی بالایی نشان دهد.
  2.  لایه مسلح لایه: این لایه بر روی لوله داخلی قرار گرفته است و پوششی می باشد که از سیم های بهم تابیده شده تشکیل شده است یا از منسوجاتی نخی ساخته گردیده است و به طور معمول تا دو لایه نخ یا 6 لایه سیم بافته می شود تا به خوبی مستحکم گردد و فشار سیال داخل شیلنگ را کاملا تحمل کند.
  3. لایه بیرونی: لایه بیرونی خارجی ترین لایه شیلنگ هیدرولیک است و شیلنگ را از هر گونه هوا، فرسایش، مواد شیمیایی و … محافظت می کند. معمولا مشخصات کامل شیلنگ هیدرولیک بر روی لایه بیرونی چاپ می شود و می توان گفت این لایه به عنوان شناسنامه شیلنگ نیز محسوب می گردد.

کارخانجات سازنده معمولا به تولید نمونه های مختلفی از شیلنگ های هیدرولیک می پردازند که هر یک دارای وظایف بسیار متنوعی می باشد. این شیلنگ ها دارای ساختار بسیار محکم و با دوامی هستند که توسط کارشناسان و مهندسین در ابتدا امتحان گردیده و بعد از اطمینان از کیفیت بالایی آن روانه بازار می شوند.

به هنگام استفاده از شیلنگ های هیدرولیکی باید هر چند وقت یکبار آنها را به خوبی امتحان کرد تا اگر آسیب یا ترک خوردگی داشته باشند تعویض شوند چرا که این شیلنگ ها وظیفه انتقال پرفشار سیالات را دارند و در صورت آسیب ممکن اثرات جبران ناپذیری بگذارد.

انواع شیلنگ هیدرولیکی موجود در بازار

انواع شیلنگ هیدرولیکی موجود در بازاردر کارخانجات صنعتی و ماشین آلات هیدرولیکی بسیاری از تجهیزات و دستگاه ها، موتورها و .. آنها با سیالات مختلفی همچون روغن و … راه اندازی می شوند یعنی برای راه اندازی و تامین انرژی شان به این سیالات نیازمند هستند.
به همین جهت برای جابه جایی سیالات و راه اندازی این دستگاه ها و ماشین ها به شیلنگ های مخصوصی نیاز است تا بتوانند فشار بالا و حرارت زیاد سیالات را تحمل نمایند که به شیلنگ های هیدرولیکی معروف هستند.

معمولا در بازار با توجه به ساختار و کارآیی آنها این نوع شیلنگ ها انواع مختلفی از آنها را مشاهده می کنیم. بنابراین از انواع شیلنگ هیدرولیکی موجود در بازار می توان به موارد زیر اشاره کنیم:

  • شیلنگ فشار قوی هیدرولیک: معمولا برای انتقال سیالات با فشار پایین کمتر از 20 بار مورد استفاده قرار می گیرند و به هنگام نصب نیازی به بست نیست و با اتصال فشاری وصل خواهند شد.
  • شیلنگ های اتصال فشار ضعیف: معمولا این لایه مسلح این شیلنگ ها از یک یا دو لایه نخ تشکیل شده اند و برای انتقال سیالات با فشار پایین همچون ضد یخ، آب، هوا، گازوئیل و … مورد استفاده قرار می گیرد.
  • شیلنگ های اتصال فشار متوسط: اگر فشاری که به دستگاه یا ماشین وارد می شود در حدود 10 تا 250 بار باشد باید از شیلنگ های فشار متوسط استفاده شود.
  • شیلنگ های فشار قوی: معمولا در این شیلنگ ها لایه مسلح از 4 تا 6 لایه سیم ساخته شده است و این شیلنگ ها توانایی مقابله با سیالات در دماهای بالا را دارند.

کاربرد شیلنگ هیدرولیک صنعتی

کاربرد شیلنگ هیدرولیک صنعتیبسیاری از مشاغل پرخطر نیاز به تجهیزات بسیار مقاومی هستند تا بتوانند توسط آنها محیط کاری را ایمن و بی خطر سازند.

یکی از این تجهیزات شیلنگ های هیدرولیک می باشد که جهت انتقال سیالات مختلف نظیر روغن و … به کار گرفته می شوند تا با ایمنی کامل به جابه جایی این سیالات در محیط های پرخطر بپردازد.

از جمله کاربرد شیلنگ هیدرولیک صنعتی می توان موارد زیر را نام برد:

  • استفاده از شیلنگ هیدرولیکی صنعتی در معادن زغال سنگ
  • استفاده از شیلنگ هیدرولیکی صنعتی در ساخت و ساز تونل ها
  • استفاده از شیلنگ هیدرولیکی صنعتی در پالایشگاه های نفت و گاز
  • استفاده از شیلنگ های هیدرولیک صنعتی در جوشکاری

با توجه به این که در ساخت شیلنگ های هیدرولیک از لاستیک های با کیفیت بالا استفاده شده است دارای دوام بالا می باشند تا امکان انتقال مایعات را داشته باشند و به نوعی عایق بندی هستند تا بر میزان استحکام آنها افزوده  شود.

بنابراین استفاده از آنها در معادن بسیار متداول است تا بتوانند سیالات داخل زمین که فشار بالایی را هم داغرند به بیرون هدایت نمایند.

مرکز فروش شیلنگ هیدرولیکی صنعتی

مرکز فروش شیلنگ هیدرولیکی صنعتیاز آنجایی که شیلنگ های هیدرولیکی صنعتی کاربردهای گوناگونی در صنعت و ماشین آلات گوناگون دارند روز به روز تقاضا برای خرید انواع گوناگونش بالاتر می رود.

بنابراین مرکز فروش شیلنگ هیدرولیکی به روش های مختلفی به توزیع انواع گوناگونی از این محصول پرکاربرد می پردازد.

از جمله شیوه های مدرن می توان به فروش اینترنتی این محصول اشاره نمود که مزیت های فراوانی برای مصرف کننده به دنبال دارد. از جمله مزایای خرید اینترنتی شیلنگ هیدرولیکی صنعتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خریدی ارزان تری: با توجه به این که مشتریان این محصول را در این شیوه خرید بدون هیچ واسطه فروش و مستقیما از تولید کننده تهیه می کنند لذا قیمت نهایی آن ارزان تر تمام می شود.
  • امکان مشاهده تنوع محصولات: در این شیوه خرید می توان به راحتی انواع مختلفی از شیلنگ های هیدرولیک صنعتی را مشاهده نمود و مطابق با درجه بندی آنها به خرید آن پرداخت.
  • صرفه جویی در وقت: در این نوع خرید با رفتن به سایت فروش و با چند کلیک ساده به خرید شیلنگ هیدرولیک مورد نیاز با تعداد دلخواه و در کمترین زمان ممکن می پردازیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما