مرکز خرید شیلنگ آبنما فنردار

ماده اولیه تشکیل دهنده شیلنگ آبنما فنردار PVC است که به صورت اکستردو تولید شده است همچنین برای داشتن استحکام و فشار کاری بالاتر در دیواره های شیلنگ آبنما از سیم فولادی گالوانیزه استفاده شده است، سطح داخلی این شلنگ ها صاف و شفاف بوده و کاملا انعطاف پذیر هستند.مرکز خرید شیلنگ آبنما فنردار

معرفی انواع شیلنگ آبنما فنردار

معرفی انواع شیلنگ آبنما فنردار

در بعضی موارد از شیلنگ آبنما PVC برای مکش مایعات و مواد استفاده می شود و اگر در هنگام ساخت آن از فنر مناسبی استفاده نشود در زمان مکش شیلنگ به هم چسبیده و باعث بسته شدن راه عبور مواد می شود.

اگر چنین چیزی منجر شد باعث وارد شدن خسارت های بسیار زیادی به دستگاه می شود همچنین این نوع از شیلنگ ها در رنگ و شکل های متفاوتی تولید می شوند پس زمانی که قصد خرید این نوع شلنگ را دارید در زمان خرید دقت زیادی باید داشته باشید.

انواع شیلنگ آبنما فنردار:

از جمله بهترین و مقاوم ترین نوع شیلنگ، شیلنگ آبنما فنردار است که از طول عمر زیادی نیز برخوردار است همانطور که در ابتدا نیز گفته شد این نوع شیلنگ از مقاومت بیشتری نسبت به نوع معمولی آنها برخوردار است.

همچنین از کیفیت و مرغوبیت بالایی نیز برخوردار هستند که در ایران انواع مختلف این شیلنگ ها موجود است که می توانید با قیمت مناسب آن را تهیه کنید.

از شیلنگ آبنما فنردار برای انتقال دادن شیر و نوشیدنی های خمیری استفاده می شود ولی تنها نمی توان گفت که برای این دو مورد کاربرد دارد بلکه برای انتقال دادن آب، روغن، سموم و بذر در صنعت، کشاورزی و خانه  استفاده می شود.

محدوده دمایی که شیلنگ آبنما فنردار می تواند تحمل کند از منفی 5 تا مثیت 60 درجه است که مهمترین کاربرد اصلی این نوع شلنگ ها انتقال مواد شیمیایی، اسیدی و حلال است. مهمترین نکته ای که در ساخت این نوع شیلنگ ها باید به کار برده شود این است که از مواد اولیه مرغوب و فرمولاسیون دقیقی استفاده شود که رعایت کردن همین دو مورد باعث انعطاف پذیر بودن شیلنگ و شفافیت در آن می شود.

مشخصات فنی شیلنگ آبنما فنردار

مشخصات فنی شیلنگ آبنما فنرداراز مشخصات شیلنگ آبنما فنردار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در برابر حرارت از مقاومت بالایی برخوردار باشد.
  • سطح داخلی و خارجی آن صاف باشد.
  • در برابر فشار و خلاء کاملا مقاومت داشته باشد.
  • از انعطاف پذیری بالایی برخوردار باشد.
  • سمی نباشد چرا که برای انتقال دادن مواد غذایی باید مناسب باشد.
  • از مقاومت شیمیایی بالایی برخوردار باشد.
  • حمل و نقل و نصب کردن آن آسان باشد.

همانطور که گفته شد شیلنگ های آبنما فنردار یا همان PVC کاربرد های مختلفی دارد که در رنگ ها، شکل ها و اندازه های مختلفی تولید می شود، امروزه این نوع از شیلنگ ها به دلیل رسیدن به خط تولید انبوه و کاهش قیمت در بعضی موارد از ماده مصنوعی ساخته می شود، همچنین می توان گفت که از PVC به دلیل فراوان بودن ماده اولیه و انعطاف در خط تولید، بسیار زیاد مورد توجه صنعتگران و تولیدکنندگان قرار گرفته است.

شیلنگ های PVC و شیلنگ آتش نشانی اتریشی را می توان به دو دسته شفاف و کدر تقسیم بندی کرد حال می خواهیم به مقایسه این دو نوع بپردازیم:

کاربرد اصلی شیلنگ شفاف و کدر کاملا با یکدیگر متفاوت هستند چرا که از شیلنگ های کدر بیشتر در مکان هایی استفاده می شود که زیبایی ظاهر اهمیت زیادی ندارد مانند آبیاری در ساختمان های نیمه ساخته و باغ ها، ولی از شیلنگ های شفاف که از ظاهر زیباتری برخوردار هستند بیشتر در آپارتمان ها استفاده می شود. پس به طور کلی می توان گفت از شیلنگ PVC در صنایع مختلف می توان استفاده کرد و جزء ارزشمند ترین و پرکاربرد ترین ها در صنعت پنروشیمی محسوب می شود.

مهمترین عامل در انعطاف پذیری شیلنگ آبنما فنردار

مهمترین عامل در انعطاف پذیری شیلنگ آبنما فنرداراز جمله مهم ترین عاملی که در انعطاف پذیری شیلنگ آبنما فنردار یا همان PVC تاثیر زیادی دارد همان مفتول سیمی آن است که درون شیلنگ قرار گرفته همین موضوع باعث انعطاف پذیر بودن آن در زوایای مختلف می شود، و تنها با نیروی دست می توان بر روی آن حالت های مختلفی ایجاد کرد. همین ویژگی خاص آن است که موجب می شود در مکان هایی که امکان قرار گرفتن لوله های دیگر وجود ندارد یا بسیار مشکل است بتوان از این نوع شلنگ استفاده کرد. همان طور که گفته شد از ویژگی بارز این نوع شلنگ ها انعطاف پذیر بودن آن است که باعث می شود به راحتی جمع شوند و در نتیجه حمل و نقل آن بسیار آسان شود. این شیلنگ ها از وزن سبکی نیز برخوردار هستند که باعث می شود حمل نقل آنها آسان باشد. سطح خارجی شلنگ از هر شکاف یا سوراخی عاری است همین باعث می شود هیچ چیزی به داخل آن نفوذ نکند و در مقابل ضربه، فشار، خراش و آسیب های دیگر مقاومت داشته باشد.نصب کردن این نوع شلنگ ها باید توسط نیرو های باتجربه و ماهری انجام شود که می توانند در کمترین زمان یک نصب با کیفیت و بی نقصی داشته باشند.

معرفی مرکز خرید شیلنگ آبنما فنردار

معرفی مرکز خرید شیلنگ آبنما فنردار

برای خرید شیلنگ آبنما فنردار روش های مختلفی وجود دارد و با توجه به این موضوع که افراد به چه صورت می خواهند خرید خود را انجام دهند به دو شکل خرید مستقیم و خرید غیر مستقیم تقسیم می شود. خرید کردن به شکل مستقیم بسیار آسان است و تنها فرد خریدار نیاز دارد به یکی از شرکت های تولیدکننده شیلنگ مراجعه کند و مدل مورد نظری که نیاز دارد را به صورت مستقیم خریداری کند و می توان گفت اصولا خرید کردن از خود کارخانه تولید کننده بسیار ارزان تر از خرید کردن آن از بازار است، خرید کردن به شکل غیر مستقیم اصولا از طریق واسطه هایی مانند فروشگاه ها و سایت های اینترنتی انجام می شود که می توان گفت امکان خرید کردن را برای خریدار بسیار آسانتر کرده اند چرا که امکان مشاهده کردن انواع مدل ها را در سایت دارد.

امروزه روز خرید شیلنگ های فنردار و شیلنگ فشار قوی هیدرولیک به صورت عمده توسط خود شرکت تولید کننده و نمایندگی های آن انجام می شود که خرید به این شکل از سوی خریدار استقبال زیادی دارد چرا که می تواند انواع مختلف مدل های شیلنگ را با قیمت مناسب تهیه کند پس می توان گفت که این روش برای خریدار کاملا به صرفه تر است.

برای خرید این محصول با قیمت مناسب و عمده با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما