فروشنده شیلنگ هیدرولیکی خارجی در ایران

شیلنگ هیدرولیک به نوعی از شیلنگ های فشار قوی گفته می شود که در وسایل هیدرولیکی استفاده می شود که برای عبور روغن و سیالات با فشار بالا کاربرد دارد. از آنجا که استفاده از شیلنگ هیدرولیک خارجی بسیار کاربرد دارد.

فروشنده این شلنگ ها زیاد در دسترس هستند و انواع شیلنگ ها را عرضه می کنند.

فروشنده شیلنگ هیدرولیکی خارجی در ایران

آشنایی با شیلنگ هیدرولیکی

آشنایی با شیلنگ هیدرولیکی

شیلنگ هیدرولیکی در صنایع مختلف کاربرد دارد و برای تامین نیروی ماشین آلات استفاده می شود شیلنگ هیدرولیک شیلنگ ای فشرده و تقویت شده است که حالت ارتجاعی دارد و در برابر حرارت و مواد شیمیایی مقاوم است و از پلاستیک و یا تفلون ساخته شده است.

شیلنگ های هیدرولیکی از سه بخش اصلی تشکیل می شوند: قسمت اول آن یک لوله است، قسمت دوم پوششی از سیم های تابیده شده یا سیم های مارپیچ تشکیل شده است و قسمت سوم آن یک لایه محافظتی خارجی است که وظیفه آن محافظت در برابر شرایط آب و هوایی، خراشیدگی یا مواد شیمیایی می‌باشد.

شیلنگ های هیدرولیکی برای کارهای خاص مکانیکی ویژه طراحی می شوند. طول عمر شیلنگ های هیدرولیک دائمی نیست و عوامل گوناگونی می تواند بر طول عمر آنها تاثیر بگذارند مثلاً: خم شدن بیش از حد، پیچ و تاب خوردن، فشار وارد شدن یا کشیده شدن آنها با خراش در سطح آن می تواند طول عمر آن را کاهش دهد. 

همچنین استفاده در دمای خیلی بالا یا دمای خیلی پایین باعث آسیب و ایجاد خطر فشار بالا و یا پایین در شلنگ می شود برای جلوگیری از بروز حادثه باید طبق دستورالعمل سازنده آن قبل از خراب شدن شیلنگ ها را تعویض کرد.

کاربرد شیلنگ هیدرولیکی بسیار زیاد است. زیرا با اتصال دو سر شیلنگ هیدرولیکی به موتور و مکان مورد نظر به راحتی می توان نیرو را بین این دو امکان انتقال داد. با تغییر در سایز شیلنگ ها می توان باعث افزایش و یا کاهش نیروی اعمال شده در طرف مقابل شیلنگ شد.

شیلنگ های هیدرولیک به سبب انعطاف بسیار زیاد و ایجاد فضای انتقال جریان و سیال از یک ناحیه به ناحیه دیگر در سیستم های هیدرولیکی نقش بسیار مهمی را ایفا می کند و انواع مختلفی دارد از جمله: شیلنگ های مکشی، شیلنگ های تکی و دوبل، شیلنگ های فشار پایین، متوسط و فشار قوی را دارا می باشد.

معمولاً بر روی شیلنگ ها درجه بندی و شرایط استفاده از آن ها حک می شود.

کاربرد شیلنگ هیدرولیکی خارجی

کاربرد شیلنگ هیدرولیکی خارجی

یکی از قطعاتی که در صنایع زیاد کاربرد دارد انواع شیلنگ ها می باشد. که بنابر کاربردی که دارند مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از این شیلنگ های پر کاربرد شیلنگ هیدرولیکی می باشد. که در صنایع مختلفی در جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد و به عنوان وسیله‌ ای برای انتقال گاز، مایعات، روغن و اسید ها با فشار به کار می رود که باید با فشار بالا این مواد انتقال پیدا کنند.

شیلنگ هیدرولیکی در صنایع زیادی کاربرد دارد از جمله:

  • استفاده در انواع ماشین ها: از این شیلنگ های هیدرولیک در ماشین های مانند ریو، پراید، رانا و غیره به کار می رود. که برای هر کدام از این ماشین ها نوع مخصوصی از شیلنگ های هیدرولیکی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • کاربرد شیلنگ هیدرولیکی در آسانسورهای هیدرولیکی: آسانسورهای هیدرولیکی با نیرو و فشار روغن کار می‌کنند. برای استفاده از روغن باید از شیلنگ هیدرولیکی استفاده کرد.
  • کاربرد شیلنگ در معدن زغال سنگ: برای ساخت تونل های زیر زمینی کاربرد دارد و همچنین استخراج از معادن که در آن انتقال سیال از اعماق زمین مورد نیاز است از شیلنگ هیدرولیکی استفاده می شود.
  • فرایند های مرتبط با نفت و جوشکاری:در شیلنگ های هیدرولیکی به خاطر میزان دوام بالا، مایعات به صورت یکسان هدایت می‌شوند و این مسئله بسیار ضروری است.

از آنجا که استفاده از شیلنگ هیدرولیک ای در محیط های پر خطر است باید قبل از استفاده تحت شرایط آزمایشگاهی نزدیک به شرایط واقعی جهت کنترل مقاومت و انعطاف پذیری شیلنگ مورد آزمایش و بررسی قرار می‌ گیرد.

برای استفاده از شلنگ ها در مکان های خطرناک باید از آداپتور های اصلی استفاده کرد.

ساختار شیلنگ هیدرولیکی خارجی

ساختار شیلنگ هیدرولیکی خارجیساختار شیلنگ هیدرولیکی بسیار انعطاف پذیر می باشد معمولاً شیلنگ های هیدرولیکی از سه قسمت تشکیل شده است: لایه درونی، لایه های سیمی بافته‌شده، لایه محافظ خارجی که هر کدام از این لایه ها باید شرایط خاص خود را داشته باشند تا یک شلنگ استاندارد داشته باشیم.

لایه درونی: لایه درونی که ترکیبی لاستیکی دارند باید نسبت به سیال درون خود به گونه‌ای باشد که از لحاظ خواص فیزیکی و شیمیایی مقاوم باشد و همچنین درجه حرارت سیال برای این لایه تاثیر مستقیم می گذارد و بیشترین آب بندی بر روی اتصال سر شیلنگی به عهده این لایه درونی است.

لایه های بافته شده: این لایه پوششی از سیم های تابیده شده و یا سیم های مارپیچ و یا از منسوجات بر پایه نخ های مستحکم شده می باشد که بر روی لایه داخلی بافته می شود و وظیفه این لایه تحمل فشار داخل شیلنگ است و به شیلنگ مقاومت مکانیکی خاصی می‌دهد، دو سر انتهایی شیلنگ را ثابت نگه می دارد، باعث هدایت الکتریکی در شیلنگ می شود.

لایه های محافظ خارجی: این روکش شیلنگ را از خطرات خارجی در برابر عواملی مانند اصطکاک و سایش و همچنین عوامل شیمیایی، باد و باران محافظت می نماید و این لایه در برابر شعله نیز مقاوم است و معمولاً غیر رسانا در مقابل جریان برق می باشد.

پوشش لایه بیرونی و علاوه‌ بر لاستیک پارچه و یا سیم نیز بافته می شود

فروشنده معتبر شیلنگ هیدرولیکی خارجی

فروشنده معتبر شیلنگ هیدرولیکی خارجی

با گسترش علم استفاده از سیالات تحت فشار برای انتقال نیرو در جهان افزایش پیدا کرده است. به همین علت باید تجهیزات مناسبی نیز برای این انتقال و کنترل سیالات پرفشار استفاده شود. یکی از این تجهیزات شیلنگ هیدرولیکی خارجی است.

فروش شیلنگ هیدرولیکی در مراکز معتبر و فروشگاه های مصالح ساختمانی امکان پذیر می باشد فروشنده معتبر باید انواع شیلنگ های فشار قوی هیدرولیکی استاندارد را عرضه کند تا بتوانند فروش خوب و مناسبی داشته باشد.

فروشنده شیلنگ های هیدرولیکی باید انواع اتصالات این شیلنگ ها را نیز داشته باشد و در تهیه آن به علامت استاندارد نیز توجه کند. زیرا این اتصالات فشار زیادی را تحمل می کند و استفاده از انواع غیر استاندارد باعث ایجاد خطرات مالی و یا حتی جانی می شود. پس باید در هنگام تهیه این وسایل به استاندارد بودن آن ها توجه زیادی داشته باشید.

فروشنده شیلنگ های هیدرولیکی خارجی باید بهترین نوع شیلنگ هیدرولیکی را با استاندارد های روز دنیا به خریداران عرضه کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما