عرضه شیلنگ سیم دار هیدرولیک

در بسیاری از سیستم های هیدرولیک ، از لوله ها یا لوله های انعطاف پذیر یا سفت و سخت استفاده می شود تا مایع تولید انرژی بین اجزای مختلف را منتقل کند تا یک مدار هیدرولیک کامل تشکیل شود این ابزار شیلنگ های هیدرولیک هستند.

شیلنگ سیم دار هیدرولیک در انواع صنعت ها کاربردی هستند و انواع بسیار گوناگونی دارند که بنا به لایه های آن قیمت های متفاوتی نیز دارند.

عرضه شیلنگ سیم دار هیدرولیک

کارایی شیلنگ سیم دار هیدرولیک

کارایی شیلنگ سیم دار هیدرولیککاربرد شیلنگ سیم دار هیدرولیک بسته به  لوله ها می توانند سفت و سخت باشند تا بتوانند مقادیر کمی از فضا را به روشی كنترل كنند.  به عنوان مثال ، در یک مدار هیدرولیک که درون یک محفظه کوچک قرار دارد ، اتاق اضافی برای لوله کشی وجود ندارد ، بنابراین اتصالات باید سفت و محکم باشد و درون آن باشد.

تعدادی استاندارد برای تولید و استفاده از شیلنگ هیدرولیک وجود دارد.  استانداردها مشخصات اتصال صنعت و مواد شیلنگ و همچنین عملیات نصب راهنما را حاکم می کنند.

با توجه به تنوع کاربرد شیلنگ های هیدرولیک و طیف وسیعی از مواد شیمیایی و فشارهایی که در معرض آن قرار می گیرند ، به همین ترتیب تعدادی از سازه های شیلنگ هیدرولیک نیز وجود دارد.

آرماتوریک نوع شیلنگ است که این نوع شیلنگ ها شبیه به ساخت و ساز پایه سه لایه است ، اما با داشتن بافرهای اضافی در لایه تقویتی ، اغلب به شکل نوار نساجی ، بند بند سیم یا مواد مارپیچ سیم در اطراف لوله داخلی قرار دارد.  شیلنگ های سفت و سخت که برای انبساط و ذخیره سازی آسان طراحی شده اند.  از آنجا که شیلنگ کویل است ، می تواند به گونه ای کشیده شود که فشار غیرضروری به مواد شلنگ وارد نشود. راه راه: روش دیگر افزایش انبساط و انعطاف پذیری در شیلنگ ، معرفی راه راه است.  راه راه به عنوان نخ های کوچک یا چین های موجود در مواد شیلنگ ، تا حدودی مانند آکاردئون ، منعکس می شود که به شلنگ اجازه می دهد بدون آسیب رساندن به مسکن شلنگ و فشرده شود.  مفصل اجازه می دهد تا شلنگ ها گوشه ها را چرخانده و یا به اطراف اجزای دیگر بپیچند. چند عنصر: شیلنگ هایی که چندین عنصر ذکر شده در بالا را شامل می شوند ، “شیلنگ های چند عنصری” نامیده می شوند. سازگاری شلنگ هیدرولیک: مایعات

سه مایع اصلی وجود دارد که از طریق شلنگ هیدرولیکی عبور می کنند.  این شامل:

روغن نفتی روغن سنتتیک مایعات با محتوای آب زیاد

بیشتر شیلنگ های هیدرولیک قادر به حمل و نقل روغن نفت و مایعات با آب زیاد هستند اما روغن های مصنوعی به مواد شیلنگ اختصاصی نیاز دارند.  رتبه بندی های سازگاری معمولاً از طرف سازنده یا از منابع ادبیات موجود است.

سازگاری شیلنگ هیدرولیک: دما

شیلنگ های هیدرولیک در معرض دو نگرانی دما قرار دارند: دمای مایع داخلی و دمای کار خارجی.  در نتیجه ، شیلنگ ها برای عملکرد از نظر هر دو دما ، با حداکثر و حداقل درجه حرارت عملکرد عملکرد ، رتبه بندی می شوند.  فراتر از این رتبه بندی ها می تواند منجر به کاهش شدید کار و یا حتی عدم موفقیت شود ، بنابراین استفاده از شیلنگ مناسب است که هم از نظر درجه حرارت مایع و هم در دمای محیط مناسب باشد.

سازگاری شیلنگ هیدرولیک: فشار

شیلنگ های هیدرولیکی به گونه ای طراحی شده اند که در برابر فشار بیرونی و فشار داخلی حداقل و حداکثر مقاومت کنند.  فراتر از هر یک از این رتبه بندی ها می تواند عملکرد شلنگ را به شدت کاهش دهد.  درجه بندی فشار یا توصیه برای نوع خاصی از شلنگ به طور کلی از تولید کننده در دسترس است.

انواع برنامه ها

با توجه به ملاحظات فوق در مورد عملکرد شلنگ ، درک سایر ضروریات کاربرد شیلنگهای هیدرولیک نیز حائز اهمیت است.  از آنجا که لوله ها و لوله ها به طور کلی سفت تر هستند ، در یک برنامه خاص می توانند درجه حرارت بالاتر یا فشار داخلی را تحمل کنند.  با این حال ، این سفتی افزایش یافته ، استفاده از آنها را در یک عمل متحرک سخت تر می کند.  به عنوان مثال ، یک حفار ساختمانی برای کار با یک ابزار حفاری به یک سیستم هیدرولیکی نیاز دارد ، اما آزادی حرکت لازم برای کار با این ابزار می تواند محدودیت هایی را در اتصالات هیدرولیکی ایجاد کند.  یک لوله هیدرولیک می تواند گشتاور ، انعطاف پذیری و خاصیت ارتجاعی در حرکت بازوی ابزار را داشته باشد که با لوله یا لوله در دسترس نیست.

علاوه بر این ، برخی از سیستم های هیدرولیک می توانند از ترکیب لوله ها ، لوله ها و شیلنگها بهره مند شوند.  وسایل نقلیه بزرگی مانند هواپیماها برای عملکرد حرکات بال و دنده فرود به سیستم های هیدرولیک نیاز دارند ، اما پیچیدگی هندسه وسایل نقلیه نیاز به تغییر در سیستم هیدرولیک دارد.

یک قاعده کلی که برای نصب شلنگ های هیدرولیکی استفاده می شود مطابقت شیلنگ ها با کانتور دستگاه است.  این بدان معنی است که شیلنگ باید تا حد امکان هندسه دستگاه را دنبال کند.  اگر شیلنگ از ابزار جدا شده باشد ، می تواند به دلیل شعاع حرکت گسترده تر ابزار ، سوراخ شود.  با تطبیق شیلنگ با ابزار یا ماشین آلات ، یک اپراتور در هنگام استفاده از تجهیزات مجبور نیست موانع اضافی را در نظر بگیرد.

میزان انعطاف پذیری شیلنگ سیم دار هیدرولیک

میزان انعطاف پذیری شیلنگ سیم دار هیدرولیکبعضی از مدارهای هیدرولیک دارای فضای بسیار آزادتری هستند و یا حتی برای انعطاف سریعتر یا دامنه عملیات حرکتی به انعطاف پذیری اتصال نیاز دارند.  به عنوان مثال ، بسیاری از ماشین آلات ساختمانی دارای اتصالات شلنگ هیدرولیکی خارجی و انعطاف پذیر هستند ، بنابراین ابزارها برای جابجایی آزاد هستند. انعطاف شیلنگ سیم دار بسته به لایه های آن متفاوت است.

عوامل مهم در کیفیت شیلنگ سیم دار هیدرولیک

عوامل مهم در کیفیت شیلنگ سیم دار هیدرولیکعوامل زیادی در کیفیت شیلنگ سیم دار نقش دارند از جمله مواد به کار رفته درآن و نوع برند انتخاب شده ونحوه ساخت شیلنگ هیدرولیک پایه. ساخت شیلنگ اصلی هیدرولیک شامل سه لایه است.  این لایه ها به حفظ جریان مداوم و قابل اطمینان مایع کمک می کنند در حالی که از جمع شدن مونتاژ کلی در نتیجه سایش یا سایش محافظت می کند.

لوله داخلی: لوله داخلی به گونه ای طراحی شده است که با مایعی که حمل می کند سازگار باشد ، هم امکان ارتجاعی بدون روان و هم تحمل فشار در برابر فشار را فراهم می آورد.  این لوله اغلب از پیوندهای PDFE (PTFE) ، گرمانرم یا پلاستیک ساخته شده است. لایه تقویتی: این لایه لوله داخلی را احاطه کرده و از یک سیم پیچیده یا بافته تشکیل شده است.  این لایه در ضمن محافظت در برابر اشک از لوله پشتیبانی می کند. لایه بیرونی: این لایه از مواد سفت و سخت ساخته شده است و برای محافظت از شکاف شیلنگ طراحی شده است. انواع ساخت شیلنگ هیدرولیک

شیلنگ سیم دار هیدرولیک از کجا بخریم؟

شیلنگ سیم دار هیدرولیک از کجا بخریم؟شیلنگ های هیدرولیک معتبر را باید از فروشگاهها و مراکز معتبر و نمایندگی ها خرید کنیم و خرید شیلنگ سیم دارد نیاز مند تجربه کافی در این زمینه است. هم چنین بعد از خرید این شیلنگ ها نوبت به نصب آنها می رسد  یک قاعده کلی که برای نصب شلنگ های هیدرولیکی استفاده می شود مطابقت شیلنگ ها با کانتور دستگاه است.  این بدان معنی است که شیلنگ باید تا حد امکان هندسه دستگاه را دنبال کند.  اگر شیلنگ از ابزار جدا شده باشد ، می تواند به دلیل شعاع حرکت گسترده تر ابزار ، سوراخ شود.  با تطبیق شیلنگ با ابزار یا ماشین آلات ، یک اپراتور در هنگام استفاده از تجهیزات مجبور نیست موانع اضافی را در نظر بگیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما