صادرات شیلنگ هیدرولیک فشار ضعیف

صادرات شیلنگ هیدرولیک فشار ضعیف:

شرکت ما در راستای تحقق اهداف و مقاصد سازمان ، اثر بخشی و بهبود کیفیت و همچنین افزایش رضایتمندی مشتریان به وسیله ارائه خدمات کامل و تنوع در کارها ، قصد دارد با فروش و صادرات انواع شیلنگ های هیدرولیک فشار ضعیف و اتصالات هیدرولیک ، بسترهای مناسبی را برای برآورده کردن نیازهای مشتریان ایجاد نماید . با این تعاریف ، در شرکت ماصادرات این نوع شیلنگ ها انجام می پذیرد .

صادرات شیلنگ هیدرولیک فشار ضعیف

دانستنی هایی درمورد شیلنگ هیدرولیک فشار ضعیف

دانستنی هایی درمورد شیلنگ هیدرولیک فشار ضعیفتاریخچه شیلنگ های هیدرولیک  :

شیلنگ هیدرولیک یکی از انواع شیلنگ های قابل استفاده در صنایع است با این تفاوت که جنس آن از سنتتیک (پلاستیک ترکیبی ) ، تفلون یا پلاستیکی که در برابر حرارت حالت ارتجاعی دارد . ماشین های هیدرولیک نیاز خود را به نیرو ، از طریق انتقال سیالات تامین می کند که در اینجا کار این نوع شیلنگ ها انتقال آن سیالات می باشد.

می توان گفت که در پی رویداد جنگ جهانی دوم ، نیاز به ماشین آلات هیدرولیکی ( با توجه به روغن کاری مداوم دستگاه های قدیمی ، اتلاف وقت و … ) بیشتر به چشم می خورد و با توجه به پیشرفت در زمینه تولید شیلنگ های ارتجاعی و منعطف ، راه جدید در راستای تولید ماشین آلات و دستگاه ها مبنی بر فناوری هیدرولیک فراهم گردید.

شیلنگ ها بر اساس نوع سیالی که جابه جا می کنند و همچنین میزان درجه تحمل فشار وارده ، به قوی ، متوسط  و  ضعیف تقسیم بندی می گردند که هر کدام ساختار (جنس و تعداد لایه ها ) متفاوتی دارند.

ساختار :

ساختار شیلنگ ها از سه قسمت داخلی ، میانی و خارجی ساخته شده که باید با توجه به فشار،  ضربه های هیدرولیکی که توسط دستگاه های مربوطه تولید می شود، (علی الخصوص قسمت داخلی) جنس (سیم ، نخ ) ، کیفیت و … آن ها راتعیین کرد.

دانستنی هایی در مورد شیلنگ هیدرولیک فشار ضعیف :

این ها با توجه به ساختار به صورت شیلنگ های لاستیکی شفاف که حالت ارتجاعی(فنری) دارند و در خودرو یا ماشن آلات بین مخزن و پمپ مکش
نصب می گردند و سیالات را انتقال می دهند و پمپ هم با وجود این شیلنگ ها قادر به لرزش خواهد بود. همچنین  می توان در زمینه
انتقال روغن برگشتی در هیدروموتورها از آن ها استفاده کرد.

با توجه به فشار وارده توسط دستگاه ، می توان تعداد لایه های مورد استفاده بر روی لوله را تعیین کرد . در این نوع شیلنگ ها (فشار ضعیف ) به دلیل فشار کم و ضعیفی که تحمل می کند از یک یا دو لایه منجید و یا یک یا شش لایه نخ که بر روی لوله پوشیده شده است ، استفاده می شود.

کارایی شیلنگ هیدرولیک فشار ضعیف

کارایی شیلنگ هیدرولیک فشار ضعیفکاربرد شیلنگ فشار ضعیف :

قبل از اینکه از شیلنگ جهت به کار بردن در صنعت و یا … استفاده شود باید سوالاتی پرسیده شود ، از جمله :

  • در حال حاضر در چه صنعتی شیلنگ استفاده می شود ؟(کشاورزی ، معدن ، خودرو و …)
  • مقدار خم شیلنگ چقدر باید باشد ؟
  • عوامل محیط (سایر چیزهای تاثیرگذار و جایی که شیلنگ قرار می گیرد ) چگونه است ؟
  • بار مکانیکی در این صنعت به چه میزان است ؟

با توجه به ساختار این نوع شیلنگها (ضعیف) و همچنین میزان باری (فشار در حدود 15 الی 35 بار ) که توسط سیستم و دستگاه ها تولید می شود بهتر است که در صنعت ها یا سیستم هایی که در ذیل به چند نمونه از آن ها اشاره می گردد.

به کار برده شود ، در غیر این صورت (محیط پرکاربردتر و فشار زیادتر ) از سایر شیلنگ ها (فشار متوسط یا قوی) استفاده شود.

  • برای انتقال سیالی مانند ضد یخ، آب
  •  مسیر رفت و برگشت هوا و اتصال با فلیتر
  • جابجایی گازوئیل
  • انتقال و برگشت روغن هیدرولیک فرمان خودروها
  •  در استفاده از روغن‌های هیدرولیک
  • در انتقال امولسیون‌های روغن و آب در فشارهای پایین
  • در ایجاد خطوط مکش و برگشت برای مایعات هیدرولیکی در بارهای ضعیف

تفاوت متریال شیلنگ فشار قوی و فشار ضعیف

تفاوت متریال شیلنگ فشار قوی و فشار ضعیفتفاوت متریال شیلنگ هیدرولیک فشار ضعیف و  فشار قوی:

شاید بهتر باشد جهت درک تفاوت فشار قوی و ضعیف در شیلنگ های هیدرولیک به تعریف کلی و جزئی شیلنگ ها پرداخت :

تعریف کلی : ساختار آن ها از لوله‌­ها و تیوب­‌های ارتجاعی تشکیل شده که جهت انتقال سیالات استفاده می شود .

تعریف جزئی : شیلنگ های هیدرولیکی دارای ساختاری که با تیوب های منعطف تقویت شده و برای مقاومت در برابر فشار وارده توسط سیالات و همچنین نگاه داشتن ها آن ها در خود ، به صورت لایه لایه (لایه داخلی ،میانی ، خارجی) ساخته می شوند .

حال سوال اینجاست که برای سیالات با فشار های متنوع (زیاد ،متوسط، ضعیف ) یک نوع شیلنگ استفاده می شود ؟

مسلما جواب خیر است و می توان اینگونه پاسخ داد که بستگی به محیط ، فشار ، خم شیلنگ ، مسیر و … دارد .

در سیستم و دستگاه هایی که فشار زیادی دارند از شیلنگ های فشار قوی استفاده می شود که متریال آن ها همانطور که پیشتر هم اشاره شد از سه قسمت (داخلی ، میانی و خارجی ) تشکیل شده که در ذیل اشاره می گردد:

متریال قشر داخلی : این لایه درونی از ترکیبات لاستیکی(نایتریل ، نئوپرن و … ) تشکیل شده که باید خواص ان به شکلی باشد که در شرایط کاری نسبت به سیال درونی خود مقاوم باشد .

متریال قشر میانی : مهم ترین قسمت از شیلنگ است و به عنوان تقویت کننده عمل می کند که در ذیل توضیح داده می شود .

متریال قشر خارجی : روکش لاستیکی مقاوم در برابر هیدروکربن و ساییدگی ، که در بعضی موارد هم از پارچه و سبم بافته شده هم استفاده می کنند.

متریال قشر میانی ⁦________ می توان گفت که تفاوت و نحوه تشخیص شیلنگهای فشار ضعیف و قوی در این قسمت است که اگر :

توسط یک یا دو لایه (در بعضی موارد سه لایه) پارچه الیافی و یا یک لایه نخ و یک لایه سیم ساخته شده باشد ، شیلنگ فشار ضعیف است.که دما و فشار قابل تحمل آن به ترتیب ۴۰-. تا ۱۰۰+ درجه سانتیگراد و ۱.۴. تا ۲۰.۷  بار می باشد.

اما اگر از دو لایه سیم تشکیل شده باشد ، شیلنگ فشار متوسط است که می تواند در دمای ۴۰- تا ۱۰۰+ درجه و همچنین فشار ۵.۵ تا ۴۱.۵. مگا پاسکال کار کند.

در صورتیکه از چهار یا شش لایه سیم ( و یا بیشتر ) تشکیل شده باشد شیلنگ فشار قوی گویند و در اکثر مصارف صنعتی با فشار بالا به کار برده می شود. دمایی که می توان تحمل کرد ۴۰-  تا ۱۰۰+  است. فشار هم از ۳۴.۵ تا ۴۲ مگا پاسکال.

 

 

 

صادرات شیلنگ هیدرولیک فشار ضعیف به چه صورت است ؟

صادرات شیلنگ هیدرولیک فشار ضعیف به چه صورت است ؟صادرات شیلنگ هیدرولیک فشار ضعیف به چه صورت است؟

با توجه به اینکه در شرکت ما از روش های مدرن مشتری مداری و سعی در برطرف نمودن نیازهای مشتریان با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت استفاده شده است ، لذا خریداران می توانند خرید خود را در هر حجمی که در نظر دارند ، به ما سپرده و به صورت های مختلفی از جمله سایت ، شماره و … با ما در ارتباط باشند.

مشتریانی هم که می خواهند این نوع شیلنگ ها را صادر کنند اما اطلاعی در این راستا ندارند می توانند با ما تماس و یا حضوری در ارتباط باشند.

با توجه به اینکه تمام مراحل ارسال بار از جمله ( حمل و نقل ، ارسال به کشورهای دور و نزدیک و …) توسط شرکت ما انجام می گیرد ، لذا لازم است مشتریان و خریداران هیچگونه دغدغه ای در زمینه ارسال و یا استرس و ناراحتی جهت خرید و رسیدن به مقصد ، به خود راه ندهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما