قیمت فروش انواع شیلنگ خرطومی کشاورزی

قیمت فروش انواع شیلنگ خرطومی کشاورزی و شیلنگ پلاستیکی آب در فروشگاه آنلاین اینترنتی اعلام شده است و هم اکنون بهترین فرصت جهت خرید مقرون به صرفه است. کاربرد گسترده ی این نوع محصولات در کارهای کشاورزی موجب ترغیب تولیدکنندگان به تولید محصولات با کیفیت نموده است.

 کارخانه شیلنگ خرطومی110

شیلنگ خرطومی کشاورزی

شیلنگ خرطومی کشاورزی110

شیلنگ خرطومی کشاورزی و شیلنگ تخلیه لباسشویی برای انجام فعالیت های این حوزه تخصصی بسیار لازم و ضروری است و با توجه به کارکرد عالی و مقاومت و ماندگاری بالا بسیار پرفروش و محبوب می باشد.

  • لوله خرطومی آب نما فنردار سه خط

این نوع از شیلنگ های خرطومی کشاورزی از جنس PVC می باشد. رنگ آن نیز شفاف سه خط است.

از جمله مهم ترین ویژگی های شیلنگ خرطومی کشاورزی می توان به سازگاری زیاد در شرایط نامناسب آب و هوایی و فشار منفی اشاره داشت.

لوله خرطومی فنردار سه خط در دمای 20- الی 80+ درجه سانتیگراد مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهد.

شیلنگ خرطومی کشاورزی حمل و نقل بسیار آسانی دارد و به سادگی نصب می گردد.

  • شیلنگ لوله خرطومی آب نما استخوانی

شیلنگ لوله خرطومی از جنس PVC است و درون آن یک رشته انعطاف پذیر از همین جنس وجود دارد که به بهبود عملکرد شیلنگ کمک شایانی می کند.
این نمونه از شیلنگ های خرطومی در برابر گرما و سرما مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهند.رنگ شیلنگ لوله خرطومی شفاف است که این امر بازرسی حین عملیات را فراهم می آورد.

شیلنگ لوله خرطومی اغلب برای بذرهای کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد و در صنایع کشاورزی به عنوان یک ابزار لازم و ضروری از آن یاد می شود.
شیلنگ خرطومی کشاورزی فوق العاده سبک و با دوام هستند.

 کارخانه شیلنگ خرطومی

 کارخانه شیلنگ خرطومی110

کارخانه شیلنگ خرطومی این ابزار کاربردی را به صورت بدون بو و غیر سمی تولید می کند.شیلنگ خرطومی در کارخانه ها مورد کنترل و بررسی قرار می گیرند و در مقابل نیروی کشش بالا مقاوم می باشد.
در کارخانه شیلنگ خرطومی جهت تولید محصولی استاندارد و درجه یک از بهترین دستگاه ها و ماشین آلات در خط تولید بهره می گیرند.
کارخانه تولید شیلنگ خرطومی به صورت تضمین شده ابزاری را در اختیار مشتریان قرار می دهد که در مقابل کپک زدگی مقاومت بالایی دارد و حتی در مقابل اشعه UV سالم باقی می ماند.

قیمت شیلنگ خرطومی 2 اینچ

قیمت شیلنگ خرطومی 2 اینچ 110

قیمت شیلنگ خرطومی 2 اینچ در برترین سایت عرضه مستقیم انواع شیلنگ، استثنایی و باور نکردنی است زیرا عرضه مستقیم از تولید به مصرف می باشد.
علاوه بر آن کارخانه تولیدی شیلنگ خرطومی 2 اینچ تخفیف های شگفت آور و خارق العاده ای را در نظر گرفته است که اگر به صورت عمده خرید نمایید، بهره مندی کاملی از آن خواهید داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما