شیلنگ خرطومی پلاستیکی در بازار داخلی

شیلنگ خرطومی پلاستیکی و شیلنگ پلاستیکی آب یکی از پرکاربرد ترین محصولات تولید شده در واحد های تولیدی انواع شیلنگ است که موارد کاربردی بسیار زیادی در زمینه انتقال مایعات و سیالات صنعتی بر عهده می گیرد. شیلنگ خرطومی پلاستیکی در بازار داخلی ایران در برند های متفاوتی معرفی می‌ شود.

شیلنگ خرطومی پلاستیکی در بازار داخلی

کاربرد های شیلنگ پلاستیکی

کاربرد های شیلنگ پلاستیکی حتماً شما زمانی که نام شیلنگ های پلاستیکی صنعتی و شیلنگ تخلیه لباسشویی را می شنوید طرحی در ذهن شما ایجاد می شود که این شلنگ ها در کارخانجات و کارگاه های مختلف مورد استفاده واقع می شوند. انواع شیلنگ های صنعتی در کارگاه ها و کارخانجات استفاده‌ های زیادی با هدف انتقال مایعات و سیالات مورد توجه قرار می‌ گیرد. ولی تنها کاربرد این محصولات در این مکان ها دیده نمی شود. شیلینگ های صنعتی پلاستیکی دارای کاربرد های گسترده تر هستند و می‌ توان از این محصولات در محیط‌ های سرباز مختلف نیز استفاده کرد. کاربرد های شیلنگ های صنعتی پلاستیکی را در صنایع نفت و گاز، حوزه های پتروشیمی و مواد شیمیایی می توان دید.

استفاده از این محصولات در این مکان ها در خصوص استفاده از ماشین آلات و مواردی است که انتقال سیالات و مایعات مد نظر باشد. شیلنگ های صنعتی پلاستیکی در این دستگاه ها به عنوان مهمترین قطعه طراحی می شوند. شیلنگ های صنعتی کاربرد های زیادی  در این خصبه خود اختصاص می‌دهند همان طور که گفته شد این محصولات می تواند در صنایع کشاورزی، صنایع پتروشیمی به منظور جابجا کردن آب،بخار، نفت، گاز، اسید و دیگر مواد مایعات و سیالات مورد توجه قرار بگیرند.

امروزه در راستای افزایش کاربرد شیلنگ های صنعتی در تولید این محصولات از مواد اولیه با کیفیتی استفاده می شود. معمولا این نوع شیلنگ ها امروزه به نوعی طراحی می‌ شوند که بتوانند در طبیعت مقاومت داشته باشند.

مزایای استفاده از شیلنگ پلاستیکی

مزایای استفاده از شیلنگ پلاستیکی مزیت شیلنگ پلاستیکی در صنایع نام برده شده در متن فوق باعث شده است که بازار فروش این محصول در داخل کشور و هم چنین در خارج از کشور بسیار پر رونق باشد.

استفاده از این محصولات مزایای فوق العاده ای به همراه دارد و می‌ توان در این زمینه به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت کاربری در گستره دمایی مختلف
  • دارای مقاومت در برابر رطوبت
  • دارای مقاومت در برابر آتش سوزی و شعله مستقیم
  • سهولت اجرا و اقتصادی بودن نصب این محصولات در مکان های که لوله کشی صلب دشوار است.
  • جلوگیری از نشت مخازن در اثر وزن سیال

شیلنگ های پلاستیکی به نوعی تولید می شوند که دارای خاصیت انعطاف پذیری بالایی می باشد. این محصولات بنا بر وزنی که می توانند تحمل نمایند در سه دسته اصلی تقسیم می شوند:

  1. شیلنگ های پلاستیکی فشار قوی
  2. شیلنگ های پلاستیکی فشار متوسط
  3. شیلنگ های پلاستیکی فشار ضعیف

هر یک از این تولیدات می توانند با ظرفیت هایی که دارند در صنایع مختلف مورد توجه قرار بگیرند.

شیلنگ های پلاستکی از نظر قیمت فروش در بازار با یکدیگر تفاوت هایی دارند. بیشترین وجه تمایز قیمت فروش این محصولات در نوع پلیمر های ترکیبی است که در تولید آن ها استفاده می شود.

در راستای این موضوع می توان گفت شیلنگ های پلاستیکی طبق مواد اولیه ای که در تولید آن ها به کار گرفته می شود می توانند در صنایع مختلف کاربرد داشته باشند. به عنوان مثال از شیلنگ های پلاستکی با روکش های پی وی سی برای انتقال سیالات شمیایی استفاده می شود . در صورتی که از شیلنگ های خرطومی پلاستیکی معمولی برای محافظت از کابل های برق  استفاده می گردد.

تفاوت مواد اولیه شیلنگ پلاستیکی با سایر شیلنگ ها

تفاوت مواد اولیه شیلنگ پلاستیکی با سایر شیلنگ ها

تفاوت مواد اولیه شیلنگ پلاستیکی با سایر شیلنگ ها در نوع و میزان خلوص آن ها دیده می‌ شود. در طراحی و تولید شیلنگ های پلاستیکی از مواد اولیه با کیفیت پی وی سی استفاده می‌ شود. شیلنگ های پی وی سی دارای خاصیت و مزیت های فوق العاده هستند و می توانند در صنایع مختلف مورد توجه واقع شوند. معمولا از انواع شیلنگ های پلاستیکی پی وی سی در صنایع کشاورزی به منظور جابجایی آب استفاده های زیادی می شود.

مواد اولیه به کار برده شده در تولید انواع شیلنگ های پلاستیکی می تواند روی کیفیت این محصولات تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. شیلنگ های پی وی سی نسبت به دیگر شیلنگ های صنعتی دارای دوام و استحکام بالاتری هستند.

یکی از مهم ترین دلایل استفاده از پلیمر های پی وی سی در تولید انواع شیلنگ صنعتی فرآیند پذیر بودن این محصولات می باشد. امروزه در صنعت تولید انواع شیلنگ صنعتی متخصصان به این موضوع پی بردند که پلیمر ها به خصوص پلاستیک ها و پی وی سی ها می توانند نسبت به مواد شیمیایی و مواد قابل خورندگی مقاومت بالایی از خود داشته باشند. خاصیت انعطاف پذیری و خاصیت کشسانی این محصولات از دیگر جنبه های کاربردی این محصولات می باشد.

بازار فروش شیلنگ خرطومی پلاستیکی

بازار فروش شیلنگ خرطومی پلاستیکیبازار فروش شیلنگ خرطومی پلاستیکی در راستای کاربرد های گسترده این محصول  قابل درک می باشد. شیلنگ های خرطومی پلاستیکی دارای ضخامت های مختلفی هستند که می توانند کاربرد های ویژه در صنایع متفاوت بر عهده بگیرند.

‌مهم ترین توجهی که در استفاده از شیلنگ های خرطومی می‌ شود این است که این محصولات به نوعی طراحی می شوند که بتوان آن ها را در گوشیه ها نیز استفاده کرد.

از مهم ترین موارد استفاده از شیلنگ های خرطومی پلاستیکی می توان به صنعت برق کشی اشاره کرد.  این محصول از سیم های برق در برابر عوامل مخرب محافظت می کند. در طراحی شیلنگ خرطومی پلاستیکی از مواد اولیه پی وی سی و پلی آمید استفاده می شود. این محصولات از لحاظ ایمنی به صورت ۱۰۰ درصد تقویت شده اند.این محصولات دارای تنوعات مختلفی هستند که در صنایع مختلف از آن ها استفاده می شود. مهمترین وجه تمایز این محصولات در موارد زیر دیده می‌شود:

  • دارای سایز های متنوع هستند.
  • شکل های متنوعی به خود می گیرد.
  • رنگ های تخصصی و ویژه دارند.

در راستای همین تفاوت‌ ها این محصولات در بازار با نام های مختلفی به مشتریان معرفی می شود.

تفاوت های میان شیلنگ های پلاستکی همان طور که در مبحث قبلی اشاره شد می تواند به عنوان موثر ترین پارامتر ها در تعیین قیمت این محصولات مورد توجه واقع شود.

گذشته از خصوصیات فیزیکی انواع شیلنگ پلاستکی، نحوه خرید و فروش این محصول نیز روی تعیین قیمت آن ها تاثیر گذار است.امروزه در راستای خرید هایی با قیمت های متعادل باید از زوش های اینترنتی استفاده کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما