تولید انواع شیلنگ حصیری| قیمت شیلنگ حصیری

تولید انواع شیلنگ حصیری و شیلنگ پلاستیکی آب در برترین کارخانه ایرانی با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته صورت می گیرد. در عرضه مستقیم فروشگاه آنلاین قیمت شیلنگ حصیری بسیار استثنایی و شگفت انگیز است.

شیلنگ حصیری110

تولیدکننده شیلنگهای حصیری

تولیدکننده شیلنگهای حصیری110

تولید کننده شیلنگهای حصیری و شیلنگ تخلیه لباسشویی بهترین و مرغوب ترین محصول را به بازار عرضه می کند. این نمونه از شیلنگهای حصیری به دلیل مواد اولیه اعلاء و درجه یک عمر مفیدشان طولانی است.

مقاومت بالا مهم ترین ویژگی شیلنگ های حصیری ایرانی است.
تولیدکننده شیلنگ های حصیری این محصول را به طور مستقیم به نمایندگی ها ارسال می کند و از تولید به مصرف در فروشگاه آنلاین ارائه کرده و مطابق با سفارش مشتریان برای شان ارسال می نماید.

با توجه به این که تولیدکننده شیلنگ های حصیری فعالیت خود را در ایران دنبال می کند طبیعی است که نسبت به نمونه های خارجی محصولات از قیمت ارزان تری برخودار هستند و مشتریان می تواند با کم ترین هزینه محصولی اصل و درجه یک دریافت نمایند.

شیلنگ های حصیری

شیلنگ های حصیری110

 شیلنگ های حصیری و شیلنگ تخلیه لباسشویی دارای ساختاری با بافت دو لایه هستند. یک لایه در واقع مغزی است و لایه دیگر را روکش آلومینیومی تشکیل می دهد.
در لایه رو تراکم زیاد است که همین امر سبب افزایش مقاومت و استحکام  این محصول پرکاربرد می شود.شیلنگ های حصیری تحمل فشار تا 10 بار را دارند و در سایز های 4/1 الی 4/3 به فروش می رسند.
موارد مصرفی شیلنگ های حصیری در ساختمان ها، آبگرمکن های دیواری و شیلنگ های تک پایه می باشد.

قیمت شیلنگ حصیری

قیمت شیلنگ حصیری110

قیمت شیلنگ حصیری با توجه به نوع و جنس آن متفاوت می باشد اما به طور کلی برای تهیه محصول ارزان قیمت و به صرفه لازم است به نمایندگی ها و مراکزی مراجعه نمایید که به طور مستقیم از کارخانه ها محصول را به دست شما می رسانند. زیرا در این محل ها قیمت انواع شیلنگ پکیجی ارزان تر از بازار است.

شیلنگ پکیجی

شیلنگ پکیجی110

شیلنگ پکیجی در تاسیسات ساختمان ها، صنایع و کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند.
شیلنگ های پکیجی دو لایه هستند که لایه اولیه آن از جنس پلاستیک است و از انعطاف پذیری خوبی برخوردار می باشد. لایه دوم نیز از جنس فلز استیل یا آلومینیوم بوده و مقاومت بالایی دارد.
شیلنگ های پکیجی دارای نمونه های متنوعی هستند.برای مثال برخی از آن ها دارای یکسر مهره می باشند که جهت اتصال لوله های آب منازل مورد استفاده قرار می گیرند.
نمونه شیلنگ های پکیجی دو سر مهره نیز وظیفه انتقال آب لوله کشی خانه ها را به آبگرمکن و پکیج های دیواری یا سایر تاسیسات بر عهده دارند.

 

تماس با ما