قیمت شیلنگ لاستیکی فشار قوی در کشور

شیلنگ لاستیکی فشار قوی، نوعی شیلنگ با استحکام است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. عملکرد این شیلنگ به نحوی است که آب و سیالات دیگر را با فشار زیاد منتقل می کند. در آتش نشانی به صورت گسترده ای از آن استفاده می شود. در ادامه مطلب در رابطه با قیمت شیلنگ لاستیکی فشار قوی در کشور و همچنین ویژگی های آن بحث خواهیم کرد.

قیمت شیلنگ لاستیکی فشار قوی در کشور

مشخصات ظاهری شیلنگ لاستیکی

مشخصات ظاهری شیلنگ لاستیکیدر مورد مشخصات ظاهری شیلنگ لاستیکی باید گفت از لاستیک ارتجاعی در ساخت آن استفاده می شود که در برابر حرارت مقاوم می باشد. برخی از آنها در لابه لای خود نخ دارند و در تولید برخی دیگر سیم قرار می دهند. این سیم معمولا از جنس فولاد گالوانیزه در نظر گرفته می شود. وجود سیم و نخ، استحکام شیلنگ را افزایش می دهد. البته استحکام نوع سیم دار بیشتر از نوع نخ دار است. از این رو در مواردی که فشار بسیار بالا بوده، مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این، نور مستقیم آفتاب، صدمه ای به ساختار آن وارد نمی کند. همچنین خطر سایش نیز در مورد این محصول وجود ندارد. 

برخی از شیلنگ ها، دارای روکش چند لایه هستند که عموما در صنعت به کار گرفته می شوند و چندین خروجی برایشان تعبیه می کنند. مقاومت در برابر ازن و هیدروکربن ها، از ویژگی های مهم و اصلی این محصولات است. قطرها و سایزهای مختلفی برای آنها در نظر می گیرند تا از قابلیت هایشان در بخش های گوناگون استفاده شود. 

شیلنگ های که به دور یک قرقره بزرگ پیچیده شده اند و در دستگاه آبیاری تفنگی یا همان گان به کار می رود، از همین جنس می باشند. شیلنگ هایی آب و گاز نیز نوع ضعیف تر آن هستند. در وسایلی که سیستم هیدرولیکی دارند هم کاربرد این شیلنگ ها به وفور دیده می شود. 

شیلنگ لاستیکی فشار قوی ارزان در کشور

شیلنگ لاستیکی فشار قوی ارزان در کشور شیلنگ لاستیکی تخلیه فشار قوی ارزان در سطح کشور را تنها با خرید مستقیم و بدون واسطه می توان تهیه کرد. زیرا در این روش، واسطه های فروش حضور ندارند و قیمت ها تعدیل می یابند و به نازلترین حد خود می رسند. علاوه بر این، خرید عمده این محصولات هم، مشمول تخفیفات متعدد و ویژه ای می شود که در نهایت قیمت تمام شده محصول را بسیار کاهش می دهد. 

قیمت شیلنگ به نوع، اندازه و همچنین قطر آن بستگی دارد. کیفیت شیلنگ های مختلف، سبب اختلاف قیمتی در آنها می گردد. نوع چند لایه آن از تک لایه، گران تر بوده و قطرهای بزرگتر نیز قیمت بالاتری دارند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما